Szalagparancsok kihagyása
Ugrás a fő tartalomhoz
Eye Protect System™
Lencsealapanyagba épített ibolya-kék fény elleni védelem
EYE PROTECT SYSTEM - ÚJ REFERENCIA A SZEMÜVEGLENCSÉK KÖZÖTT

Életmódunk változása és az átlagéletkor növekedése miatt szemünket egyre több veszélyes fénysugárzás éri. Az Eye Protect System™ egy új, mindennapi védelmet adó szemüveglencse alapanyag, amely segít megőrizni szeme egészségét, hiszen egyszerre 
  • véd a káros UV sugárzástól
  • és a káros ibolya-kék fénytől.
Eltérően az egyéb hasonló termékektől, az Eye Protect System™ lencsék esztétikus, színtelen lencsék. Beépített, egyedi szűrőrendszerüknek köszönhetően  nem változtatják meg a színérzékelést, és nincs a lencsének sárgás alapszíne sem, valamint a megszokott kékes tükröződés sem látható.


lencse.jpg

MIÉRT VAN SZÜKSÉG SZEMÜNK FOLYAMATOS VÉDELMÉRE? 

A természetes fény elengedhetetlen jó közérzetünk megőrzéséhez. Ugyanakkor tisztában kell lennünk vele, hogy a fénynek van olyan tartománya is, amely károsíthatja szemünket.

UV-ibolyakék.jpg


Válasszon bármilyen keretet, az Eye Protect System™ lencsék szinte minden lencsetípusban elérhetők, még a legvékonyabb lencséken is. A részletekről és a pontos elérhetőségről érdeklődjön az Essilor Partner Üzletekben!

(1) McCarty C A, Taylor HR. A review of the epidemiologic evidence linking ultraviolet radiation and cataracts. Dev Ophthalmol. 2002; 35:21-31.
(2) Citek K, Andre B, Butler JJ et al. The Eye and Solar Ultraviolet Radiation: New understandings of the hazards, costs, and prevention of morbidity. Report of a roundtable. June 2011. Calculation based on urban workers in the northern hemisphere.
(3) World Health Organization http://www.who.int/uv/uv_and_health/en/
(4) Sunlight and the 10-year incidence of age-related maculopathy: The Beaver Dam Eye Study. Arch. Ophthalmol., 122, 750-757. New discoveries and therapies in retinal phototoxicity, Serge Picaud et Emilie Arnault, Points de Vue N°68, Spring 2013.
(5) McKinsey & Company. Lighting the way – Perspectives on the global lighting market. 2nd edition report. Aug 2012.
(6) McGoldrick, Joline. Multiscreening and Simultaneous Media Use: Unlocking The Golden Age Of Digital Advertising. Forbes. March 2014.


$Resources:imgRssButtonImgAlt;
RSS csatornák
Nyomtatás
Nyomtatás
Küldés
Küldés ismerősnek
CsökkentésNövelés
Szöveg méret